خدایا!شفا بده!!!



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


Oooخاطرات 4 عدد شاسکولooO

 من ی دختر دایی دارم،یکم مخش تیلیته،اصن ی وضضی

چن روز پیش اس داده بود:

شلام تلانه شونی،شطولی؟

منم گفتم:ایطولی!

گف:چرا تو بلد نیسی درس صحبت کنی،مث ادم حرف بزن خو...

من:خو خودت همیجوری صحبت کردی ...

گف:شوخی کلدم ،گلیه ننتی فلدا میای با بابت(داداشش بابکو میگه) بلیم کوه،اده (اگه)

میای صب بم بزنگ...

من:باوشه . . .

دختر دایی:ایییییش،درس صحبت کن دیگه...صحبت کردنم بلد نیستی  . . .

 

دختر دایی روان پریشه داریم ما؟دعا کنین حالش خوب شه . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:,ساعت14:42توسط t@r@neh | |